OMIG LOKALE

Oświadczenie o Ochronie Prywatności

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i ich swobodnego przepływu.

1. Jakie dane zbieramy

Nasza Polityka Ochrony Danych Osobowych określa zasady wykorzystania i przechowywania Twoich danych. Polityka Ochrony Danych Osobowych jest dostępna pod adresem: OMIG S.A. ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa.

Administratorem danych osobowych, których nam dostarczasz, jest OMIG S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Stępińska 22/30 00-739 Warszawa („Spółka”). Nasze dane kontaktowe: 

      • numer telefonu: 22 841 04 86

    Zbieramy następujące dane osobowe:

        • imię,

        • nazwisko;

        • data i miejsce urodzenia;

        • adres zamieszkania / zameldowania / korespondencyjny / numer telefonu;

        • ukończone szkoły, dane dotyczące twórczości, działalności zawodowej

        • numer PESEL / NIP / dowodu osobistego lub paszportu;

        • adres poczty elektronicznej lub inna formy komunikacji elektronicznej;

        • zdjęcie

      2. Cel zbierania danych

      Zbieramy Twoje dane osobowe, wyłącznie zgodnie z prawem i w celach prawnie uzasadnionych, aby zapewnić ci następujące usługi:

          • na potrzeby procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Firmę (zbieranie Imion i nazwisk, adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail, adresów IP, danych z portali społecznościowych oraz dane działalności zawodowej);

          • na potrzeby procesu zatrudniania pracowników lub współpracowników (zbieranie Imion i nazwisk, adresów, numerów telefonów oraz adresów e-mail);

          • celem stwierdzania uprawnień do świadczeń i obliczania świadczeń z funduszu socjalnego (zbieranie danych dotyczących członków rodziny pracownika)

          • w celu oceny efektywności pracowników, efektywności produkcji oraz wyliczania składników wynagrodzenia (przetwarzanie danych z systemu ewidencji czasu pracy);

          • w celu organizowania i przeprowadzania szkoleń pracowników;

          • w celu weryfikacji spełniania wszelkich wymogów bezpieczeństwa i higieny pracy;

          • w celu poruszania się po  zakładzie pracy i terenie należącym do Spółki;

          • w celu prowadzenia korespondencji z kontrahentami, przedstawiania ofert, zawierania i realizowania umów (w przypadku zbierania adresów zamieszkania oraz adresów e-mail, imiona i nazwiska).          

        3. Wykorzystanie danych

        Twoje dane osobowe są przetwarzane i przechowywane w siedzibie Spółki przy ul. Stępińskiej 22/30 00-739 Warszawa w Rzeczpospolitej Polskiej. 

        Twoje dane nie są udostępniane stronom trzecim, chyba że jest to wyraźnie wymagane przepisami prawa. Twoje dane mogą być przekazane podmiotom,  z którymi współpracujemy na potrzeby świadczenia naszych usług, np. podmiotom wykonującym usługi pocztowe, kurierskie, prawne, informatyczne, księgowe. 

        4. Okres przechowywania danych

        Zgodnie z przepisami polskiego prawa Twoje dane możemy przechowywać przez okres maksymalnie 10 lat (maksymalny okres przedawnienia roszczeń wynikających z Kodeksu Cywilnego), o ile dłuższy okres przechowywania nie wynika z przepisów szczególnych (szczegółowe informacje w naszej Polityce Zatrzymywania Danych). Po upływie tego okresu twoje dane osobowe zostaną nieodwracalnie zniszczone. 

        5. Prawa osoby, której dane dotyczą – Prawo do bycia zapomnianym

        Osoba, która uzna, że przechowywane przez nas dane osobowe są niepoprawne lub niekompletne, może zażądać wglądu do tych informacji, ich sprostowania lub usunięcia. W tym celu należy skontaktować się z nami poprzez Formularz Osoby, której Dane Dotyczą, o Udostępnienie Danych. Formularz jest dostępny w siedzibie Spółki lub na życzenie przesłany za pośrednictwem wiadomości email.

        W przypadku jakichkolwiek skarg związanych z przetwarzaniem przez nas danych osobowych należy skontaktować się z Zarządem Spółki, wysyłając wiadomość e-mail na
        adres: sekretariat@omig.com.pl lub list na adres: OMIG S.A. ul. Stępińska 22/30, 00-739 Warszawa. Zarząd Spółki rozpatrzy skargę i podejmie działania zmierzające do rozstrzygnięcia kwestii wspólnie z osobą, która złożyła skargę.

        Jeśli mimo to osoba uzna, że jej dane osobowe nadal nie są przetwarzane zgodnie z prawem, może skontaktować się z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych i złożyć skargę do tego organu.

        Zarząd Spółki

        OMIG S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Stępińska 22/30 00-739 Warszawa, posługująca się numerem NIP 5210089061, REGON 008051238, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000121247

        www.omig.com.pl 

        www.lokale.omig.pl